آشنایی با لایت بار آفرودی

آشنایی با لایت بار آفرودی

لایت بار یکی از پرکاربردترین وسیله روشنایی مورد استفاده در ماشین های آفرود می باشد که کاربردهای گوناگون و مختلفی دارد. لایت بار ها انواع گوناگونی دارند که استفاده های تخصصی و مختلفی دارند این محصول نمونه ديگري از پروژکتور ال ای دی است که به پروژکتور آفرود نيز مشهور است، که جهت نصب بر روي انواع خودرو آفرودی با نور بسيار بالاتر از زاويه پرتاب نور چراغ‌هاي معمولي خودروها براي روشن کردن مسير جاده‌ها و محیط محل کمپ مورد استفاده قرار می گیرد.
اين محصول جذاب و دوست داشتنی طرفداران بسيار زيادي دارد که برای انواع آفرود مانند کوير نوردي، جنگل پيمايي و کمپينگ آن را مورد استفاده قرار می دهند و از روشنایی بسیار خاصی که به محیط می دهد بهره می برند. لايت بار در دو نوع رنگ بسیار پرطرفدار نور سفيد و زرد توليد مي شود و عرضه بازار میگردد که مهاباد آفرود با ارائه انواع لایت بار ها در سایز ها و طرح های متفاوت و زیبا به بازار جایگاه ویژه ای از بازار فروش این محصول را در دست گرفته است و لایت بارهای اورجینال و باکیفیت در مدل های گوناگون را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه به بازار عرضه می کند.
لایت بار هایی که دارای نور سفید هستند بالاترين شدت و درجه درخشش را دارا می باشند و برای رانندگی در شب در مسیرهای پر هیجان آفرودی بسیار  مناسب می باشند. لایت بار سه ردیف منحنی ۱۰۷ سانت برند MOP یکی از بهترین گزینه ها برای جاده های تاریک و مه آلود می باشد که به خوبی مه را محو و کم رنگ می کند و می تواند دید وسیع و عالی برای شما به ارمغان بیاورد این محصول از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت بسیار زیادی دارد و ویژگی ضد آب بودن آن یک امتیاز فوق العاده برای لایت بار ها می باشد که از استاندارد های جهانی برخوردار می باشد.
محصول جذاب و کاربردی دیگر که قیمت اقتصادی تری نسبت به دیگر انواع لایت بار های مه شکن دارد، لایت بار منحنی ۱۰۷ سانت دو ردیف می باشد که دارای گواهی ضد آب طبق استاندارد های جهانی و قدرت بسیار بالای مه شکن می باشد که قدرت طتبیق پذیری بسیار بالایی با سیستم برق ماشین دارد و برای جاده های خاکی و جنگلی بسیار کاربردی است و به علت انحنای زیبایی که دارد می تواند زاویه دید بسیار گسترده ای را برای شما روشن نماید و رانندگی آفرودی خاص را به شما هدیه بدهد.
لایت بار ها انواع گوناگونی دیگری نیز دارند که جدا از کاربرد آن به هنگام رانندگی می توانند برای روشنایی محل کمپینگ شما نیز بسیار کاربردی باشد و محدوده بسیار بزرگی از اطراف را برای شما روشن نمایید که امنیت و راحتی بیشتری را به هنگام استراحت در طبیعت برای شما فراهم آورد. لایت بار های زرد رنگ با طیف آفتابی بسیار ملایم می تواند گزینه بسیار خوبی برای این کاربرد باشد که مهاباد آفرود با ارائه انواع مختلف از این نوع لایت بار باکیفیت، گزینه های زیادی را برای خرید شما فراهم آورده است و پیشنهاد ما لایت بار سه ردیف ۶۰ سانت زرد برند MOP مي باشد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مقاومت بسیار عالی در برابر انواع آب و هوا گوناگون دارد و می تواند در برابر رطوبت و آفتاب سوختگی به خوبی عمل کند و عمر بسیار طولانی دارد که شما می توانید از آن سالیان زیادی استفاده نمایید و استفاده طولانی مدت از این محصول برای سیستم برق خودرو هیچ مشکلی به وجود نخواد آورد و مرغوبیت بسیار بالایی دارد.
همچنین یکی از محصولات بسیار کاربردی و جذاب لایت بار تک ردیف دو رنگ ۵۵ سانت می باشد که از رنگ سفید درخشان آن می توان به عنوان مه شکن در جاده های ناهموار استفاده نمود و همچنین می توان از رنگ زرد زیبا و ملایم آن برای روشنایی محیط کمپ استفاده نمایید همچنین این محصول آمپر مصرفی بسیار پایینی دارد و نیاز به سیم کشی پیچیده و سختی ندارد، به هنگام استفاده از آن یک شب آرام و زیبا را در طبیعت بکر جنگلی یا کویری داشته باشید.

دیدگاه شما
استفاده از مطالب مهاباد آفرود مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام مهاباد آفرود مگ و لینک به منبع بلامانع است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.